Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

גוד פארם

בנוסף לבדיקות אנטיגן מהירות ניתן יהיה בהמשך לבצע בסניפי גוד פארם גם בדיקות PCR לפני טיסה ובדיקות סרולוגיות. GOODPHARM הינה רשת חנויות נוחות בעלת סניפים בתל אביב המציעה מוצרי פארמה וטיפוח.


Pin On Read

המנכלים המייסדים ימשיכו להחזיק ב-4999 ממניות החברה כאשר מחזור המכירות של הרשת הוערך בכ-60 מיליון שקל בשנה.

. סניף g7 באר שבע. בשבועות הקרובים ייפתחו מתחמים לבדיקות המהירות בסניפים נבחרים של הרשת ברחבי הארץ. אצלנו הכל על המדף. סניף בעלי המלאכה נתיבות.

סניף g7 באר שבע. היום ארבעה חודשים לאחר פתיחת הסניף הראשון פתחה הרשת סניף השני בפתח תקווה. רשת גוד פארם נכנסת לתחום בדיקות הקורונה ומשיקה עמדות ראשונות לבדיקות אנטיגן מהירות במחיר 4990 שח. זאת בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשנח-1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו.

רשת גוד פארם נכנסת לתחום בדיקות הקורונה ופותחת עמדות ראשונות לבדיקות אנטיגן מהירות. מתחמי בדיקות קורונה - גוד פארם - GOOD PHARM מתחמי בדיקות קורונה חדש בגוד פארם. שעות פתיחה - האתר המוביל לשעות פתיחה של עסקים ומוסדות. בדיקות אנטיגן ביתיות לגופים ומוסדות.

סניף יצחק בן צבי 4 באר שבע. סניף סינמה סיטי באר שבע. בסופר-פארם עולה בדיקה בודדת 349 שקלים אך אפשר לקנות שתי חבילות ולקבל את השנייה ב-50 הנחה כלומר כל חבילה תעלה 26 שקל. נגישות בסניפים רשת גוד פארם נוקטת את מירב המאמצים ומשקיעה משאבים רבים על מנת לספק לכל לקוחותיה שירות שוויוני מכובד נגיש ומקצועי.

לחזון של הרשת הצעירה להנגיש את הפארם לכולם עם מוצרים איכותיים בכמויות הנכונות ובמחירים הוגנים התחברנו מיידית. רשת גוד פארם מנגישה את בדיקות הקורונה ומשיקה מתחמים לבדיקות קורונה שייפעלו בסניפים נבחרים ברשת ברחבי הארץ ויציעו בדיקות PCR טרום טיסה ובדיקות אנטיגן מהירות. לצד בדיקות האנטיגן המהירות לתו ירוק שכבר פועלות ברשת במחיר מוזל של 49 שקלים גוד פארם גם מציעה בדיקות עצמיות לשימוש ביתי במארז של 5 בדיקות ב-39 שקלים. תוכלו למצוא אצלנו מחלקות פארם בישום ניקיון בישול בית מזון ועוד.

אנו פועלים בצורה שקופה מול לקוחותינו אין לנו מבצעים מבלבלים ואין אצלנו טריקים ושטיקים. לקוחות הרשת יוכלו לבצע בדיקה ליד הבית ובמחיר נגיש ואחיד לכולם. Good Pharm גוד פארם קופונים קודי הנחה ומבצעים מיוחדים. סניף g7 באר שבע.

סניף סינמה סיטי באר שבע. גוד פארם תקים בתי מרקחת שימכרו קנאביס רפואי רשת הפארם חתמה על מזכר עקרונות עם יצרנית הקנאביס הרפואי טוגדר במסגרת ההסכם יוקמו בתי מרקחת בסניפים בהם ישווקו שמנים ותפרחות קנאביס ובנוסף טוגדר תייצר. אנו רואים בלקוחות עם מוגבלות לקוחות שווי. חברת גוד פארם הינה יוזמה של שני צעירים ישראלים אשר נקנתה על ידי חברת הענק רמי לוי ונותנת תחרות לשוק.

ללא התניות וללא הגבלות. סניף יצחק בן צבי 4 באר שבע. נעים מאוד רשת גוד פארם ישראל. סניף בעלי המלאכה נתיבות.

גוד פארם נכנסת לשוק הבדיקות המוזלות לקורונה. המארז הכי זול שמצאנו הוא של 20 בדיקות אנטיגן ברשת גוד פארם שעולה 189 שקל 945 שקלים לבדיקה. סניף בעלי המלאכה נתיבות. 22293 likes 473 talking about this 4 were here.

כל הפרטים העדכניים ביותר על תחבושת אלסטית סופר פארם לרבות. סניף יצחק בן צבי 4 באר שבע. כרגע אין בדיקות בודדות בסניפי הרשת. חנות הפארם היפה והמושקעת ביותר באזור הדרום.

ברוכים הבאים לסניף גוד פארם נתיבות. גוד פארם - Open אתגר לא בכל יום מגיעים שני יזמים צעירים ומבקשים ליצור אלטרנטיבה אמיתית לשתי ענקיות הפארם המסורתיות השולטות בשוק הישראלי. בואו לבקר - פתוחים עבורכם ברח בעלי המלאכה 200. הסניף החדש יתפרס על שטח של 170 מר והוא גדול בכ-40 מהסניף בתל אביב.

גולדפארם עזרים לגיל השלישי תוכלו למצא באתר מגוון רחב של מוצרי ספיגה למבוגרים כסאות גלגלים מגוון רחב של רולטורים ועזרים לגיל השלישי. מה עושים עם 50 שקל בחודש באוגוסט האחרון פתחה רשת גוד פארם את הסניף הראשון שלה ברחוב קינג גורג בתל אביב. נכון לשנת 2019 רשת גוד פארם כבר לא מוכרת זכיינויות. גם ויטמינים רק בגוד פארם.

GOOD PHARM הינה רשת פארם בה מירב המוצרים נמכרים עד 10 שח. בדיקות אנטיגן ביתיות לגופים ומוסדות. רשת גוד פארם בבעלות רמי לוי הודיעה היום ג על הרחבת תחום בדיקות הקורונה במגוון סוגים העונים על הצרכים השונים של כל פלחי האוכלוסייה בפריסה ארצית. גוד פארם שעות פתיחה היכנסו עכשיו לצפיה בגוד פארם שעות פתיחה סניפים כתובות מספרי טלפון ועוד מידע.

בדיקות אנטיגן ביתיות לגופים ומוסדות. Good Pharm - גוד פארם ישראל. מדובר בסניף קטן יחסית שכולל כ-1200 מוצרים בלבד. סניף סינמה סיטי באר שבע.

מגוון ויטמינים שיעשו לכם טוב והכל עד 10 שקלים שומרים על הבריאות עם גוד פארם. כל המידע אודות תחבושת אלסטית סופר פארם בפורטל הגדול בישראל של בתי מרקחת ורשתות פארם. כאמור רשת גוד-פארם נמכרה לאחרונה לאיש העסקים רמי לוי שביצע לאחרונה שיתוף פעולה גם עם רשת קופיקס. בסך הכל יוצעו בסניף כ-2000 מוצרים.


Pin On Read


Pin On Read


נתפסתי בעדשת הפאפרצי המלצה שלי לשבוע הקרוב אליכם נסו את גוד פארם ביקרתי השבוע ומצאתי מלא מוצרים שאנחנו רגילים לקנות ברשתות אחרות Best 10 Things Instagram

Post a Comment for "גוד פארם"